Služby

PIXMEDIA.CZ » Služby

Internetová prezentace

Vytváříme přitažlivé a zároveň profesionální firemní i osobní internetové prezentace dle požadavků klienta.
Před začátkem vytvoření nových www stránek je možnost výběru ze tří variant:

  1. Webová vizitka - jednostránková internetová prezentace. více informací
  2. Statické www stránky - kompletní internetová prezentace bez možnosti editace obsahu při neznalosti xHTML jazyka a CSS kaskádových stylů. více informací
  3. Dynamické www stránky - internetová prezentace postavena na publikačním systému, kde po přihlášení do administrace může pověřená osoba i s minimální znalostí PC editovat kompletní obsah webových stránek. více informací

Webová vizitka

Je ideální pro všechny, kterým stačí jednoduchá webová stránka se základními informacemi a kontakty a to vše přehledně pouze na jedné stránce. Vhodné i pro prezentaci Vašeho produktu nebo služeb.

Přejít nahoru

Statické www stránky

Jedná se o statickou internetovou prezentaci psanou v xHTML jazyce za pomocí CSS kaskádových stylů bez možnosti administrace a další editace stránek bez znalostí programovacího jazyka. Výhodou jsou nižší finanční náklady na vytvoření, ale naopak nevýhodou je vynaložení dalších finančních prostředků při jakékoliv budoucí změně.

Tato prezentace je vhodná pro neobsáhlé www stránky, které není nutné často aktualizovat jako například pro vytvoření párstránkové prezentace se stručným popisem, kontakty a případně i kontaktním formulářem.

Přejít nahoru

Publikační systém

Systém pro správu obsahu (CMS z anglického content management system) je systém zajišťující kompletní správu webového obsahu. Základní členění publikačního systému je na rozhraní uživatelské a administrátorské. Jeho správa administrátorského rozhraní probíhá po zadání platných přihlašovacích údajů a je velice jednoduchá, intuitivní a přitom špičkově propracovaná a rozsáhlá. Co vše tento publikační systém obsahuje:

  • jednoduchý online WYSIWYG editor používaný pro psaní a editací textů, obrázků, tabulek a dalších webových elementů, je podobný programu Microsoft Word a není tak nutná znalost HTML jazyka
  • správa souborů, kde můžete na Váš hosting přes toto rozhraní nahrávat jakékoliv soubory a odkazovat na ně z Vašich stránek, tvořit fotogalerie apod., samozřejmě bez nutnosti znalosti a používání FTP klienta
  • propracovaný bannerový systém s možností jednoduché editace bannerů a pronajímání tak prostoru ve Vaší internetové prezentaci třetím stranám, bannery je možné řadit do různých sekcí, náhodně zobrazovat pouze určitý počet a taky pouze v daném datovém rozmezí nebo na omezený počet zobrazení či kliknutí
  • správa skupin a uživatelských účtů, kde můžete vytvářet nové skupiny a nové uživatelské účty do administrátorského rozhraní s omezením například jen pro určitou část správy internetové prezentace

Můžete kdykoliv přidávat nové stránky, editovat stávající a samozřejmě i odstraňovat nepotřebné. Stránky lze řadit do mnoha úrovní a tvořit tak i podstránky. Menu se generují automaticky a je možné používat neomezený počet menu (například hlavní menu, menší menu zcela nahoře stránky, boční menu a menu v patičce zcela dole ve Vaší internetové prezentaci). Obsah každé stránky se může skládat z jedné a více sekcí, což znamená, že můžete napsat úvodní text ve WYSIWYG editoru, pod něj vytvořit fotogalerii a také další WYSIWYG editor a nakonec třeba i kontaktní formulář. Počet sekcí stránky je neomezený. Sekce ze kterých se stránky mohou skládat:

  • jednoduchý online WYSIWYG editor používaný pro psaní a editací textů, obrázků, tabulek a dalších webových elementů, je podobný programu Microsoft Word a není tak nutná znalost HTML jazyka
  • novinky neboli taky aktuality - jsou řazeny dle data vložení vždy s nadpisem, krátkým popisem a případně i dlouhým popisem, lze je třídit i do zvlášt vytvořených skupin a také s možností publikování až v budoucnu
  • online formulář - jednoduché vytvoření jakéhokoliv formuláře, kde po vyplnění v internetové prezentaci dojde k uložení do administračního rozhraní a následné odeslání na Vámi uvedený email, možné například využít jako formulář kontaktní, objednávkový a tak podobně
  • fotogalerie - automatické generování fotogalerií z nahraných fotografií například přes správce souborů s uvedením jednotlivých názvů a popisů a zvolení hlavní fotogalerie, která se zobrazí jako první při návštěvě dané stránky
  • návštěvní kniha - obsahuje formulář, kde po správném vyplnění a odeslání se zpráva rovnou zobrazí v internetové prezentaci, kde se řadí dle data odeslání, v administračním rozhraní máte možnost tyto vzkazy editovat nebo rovnou ty nevhodné odstranit
  • kniha odkazů - zde máte možnost uvádět odkazy na ostatní internetové prezentace s krátkým popisem třízené do přehledného seznamu
  • FAQ - pokud je Vaše internetová prezentace zaměřena odborným směrem a může obsahovat neznámé pojmy, tak zde můžete vždy uvést otázku a k ní odpověď co tento pojem znamená nebo ptají-li se Vás zákazníci velice často na stejné otázky, tak zde můžete taky uvést na tyto otázky dané odpovědi
  • mapa stránek - výhodná je pro obsáhle internetové prezentace, kde se na jedné stránce zobrazí kompletní výpis stromové struktury stránek a návštěvník může takto snáz najít potřebné informace
  • mapa stránek pro vyhledávače - generování sitemap.xml pro vyhledávače a online zaslání informací vyhledávači Google
  • vložení stránky pomocí elementu iframe - i ve Vašem webu je možnost zobrazení jakékoliv stránky na internetu pouhým zadáním URL adresy k této stránce
  • editor PHP - pokud máte znalost programovacího jazyka PHP, můžete vytvářet nebo vkládat i své skripty

Internetový obchod PIXSHOP

Chcete prodávat na internetu?

  • aktuálně PIXSHOP používá více než stovka spokojených zákazníků
  • možnost zprovoznění do 14 dnů od podpisu objednávky včetně vytvoření grafického návrhu
  • internetový obchod podporuje multijazyčnost, multiměnovost, online platbybannerový systém, cenové skupiny, redakční systém a mnohé další

Proč si vybrat právě PIXSHOP

  • vytvoříme originální grafický návrh pro Váš obchod
  • rychlá realizace a zprovoznění
  • mnoho pokročilých funkcí
  • intuitivní a jednoduchá administrace, ale přesto propracovaná a rozsáhlá
  • XML exporty zboží pro zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy a další
  • možnost napojení a automatická aktualizace zboží od Vašeho dodavatale nebo účetního systému se skladem
  • možnost přizpůsobení internetového obchodu přesně Vaším potřebám

Reference realizovaných e-shopů

bewooden.cz
BeWooden

Výrobce dřevěných módních doplňků z podhůří Beskyd, ručně vyráběných s láskou ke dřevu

více informací »
elementstore.cz
ELEMENT STORE

Speciálka na sportovní boty FIVE TEN pro freeride

více informací »
afigo.cz
Afigo.cz

Specialista na spojovací materiály

více informací »
autonavodu.cz
AutoNaVodu.cz

Inovativní řešení úspory paliva, které zároveň šetří životní prostředí

více informací »

« zobrazit předchozí

Obecný přehled funkcí (verze 2.1)

  • katalog zboží - řazení do kategorií a podkategorií s možností vytváření parametrů ke zboží a komentářů s autorizací administrátorem
  • statusy zboží - novinky, náš tip, akční zboží (sleva částkou nebo procentem s datem konce platnosti), vyprodáno a nejprodávanější (generováno automaticky z provedených objednávek)
  • podobné zboží - přiřazení k položce zboží další jiné související zboží z internetového obchodu
  • offline ceníky - generování ceníku zboží ve formátu Excel (CSV) a PDF s histroií a počtem stažení
  • vzorník barev - možnost vytvoření vzorníku barev a následné přiřazování jednotlivých vzorů ke zboží pro lepší představu nakupujících
  • multijazyčnost - neomezený počet jazykových mutací
  • multiměnovost - možnost prodeje ve více měnách s automatickým načítáním kurzů z ČNB
  • vyhledávání - fulltextové vyhledávání zboží v katalogu s možností i parametrického
  • aktuality -  s možností zasílání emailem přihlášeným odběratelům, správa odběratelů
  • ankety - vytváření a správa anketních otázek a odpovědí s možností řazení do různých sekcí a automatickým vyhodnocením výsledků a samozřejmě ověřením pouze jednoho možného hlasu z jednoho počítače
  • bannerový systém - s nastavením omezení na počet kliknutí, počet zobrazení nebo data zobrazování od-do
  • cenové skupiny - možnost řazení zákazníků do cenových skupin, zákazníkovi se po příhlášení zobrazují dvě ceny - přeškrtnutá původní a nová aktuální - cenové skupiny se nevztahují na akční zboží
  • doprava - neomezené množství způsobů dodání zboží s určením jen pro určité státy a měny i s možností nastavení ceny dopravy dle cenové výše aktuálního nákupu
  • DPH sazby - neomezená správa sazeb DPH výrobků a dopravy s nastavením pro každou měnu zvlášť
  • hromadné emaily - možnost odesílání zákazníkům, cenovým skupinám, odběratelům aktualit a na emaily uvedené u objednávek
  • exporty - automatické exporty zboží pro zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy a další srovnávače cen, ale také možnost exportování kontaktů pro emailové služby nebo jiné potřeby obchodníka
  • kniha návštěv - příspěvky návštěvníků s autorizací administrátorem a možností odpovědět na daný příspěvek a automatické zaslání odpovědi emailem tázajícímu
  • micropages - možnost správy vytvořených microstránek na podporu internetového obchodu nebo specializované stránky přímo v administraci eshopu
  • nastavení - velice rozsáhlé nastavení eshopu (základní měna, rabat, DPH, vodotisk, zobrazení obsahu hlavní stránky, zobrazování katalogu, stránkování, objednávek a statusů objednávek, SMTP autorizace a mnoho dalšího)
  • objednávky - přehled, zpracování, statusy, poznámka, podací číslo balíku (s automatickým vygenerováním URL adresy pro online sledování a připojení do informujícího emailu pro zákazníka) atd.
  • partneři - možnost přidávat partnery eshopu s logem a odkazem jejich prezentace
  • prodejci - možnost vytvoření struktury prodejců se zobrazením kdo je právě online včetně kontaktů
  • redakční systém - neomezené množství menu včetně neomezeného počtu vytvářených stránek eshopu
  • šablonovací systém - možnost vytvoření různých grafických zobrazení pro jednotlivé kategorie v katalogu například dle druhu sortimentu
  • tiskové sestavy - tisk dodacích listů a faktur k objednávkám s podporou QR plateb
  • slevové kupóny - možnost vytvoření i automatického vygenerování slevových kupónů časově (ne)omezené, (ne)omezeného počtu použití, volbou minimální výše nákupu a zadání slevy částkou či procentem z nákupu
  • statistiky - možnost souhrného výpočtu provedených objednávek za vybrané období
  • zákazníci - přehled a správa s editací profilu, soukromou poznámkou, nastavení práv v eshopu, statistika počtu objednávek s uvedením celkové hodnoty a další možnosti...
  • přehled činností - každý úkon v administraci je zaznamenáván a v případě problému lze dohledat, který z uživatelů daný problém zapříčinil
  • sociální sítě - propojení se sociálními sítěmi jako jsou Facebook, Twitter, Google+ a Pinterest
  • online platby - možnost propojení na platební brány jako jsou například GoPay, PayU, GPwebpay, QuickPay, PayPal a mnohé další

Projekty „na míru“

V případě, že máte nápad na vyhotovení jakéhokoliv projektu, portálu či interního systému, tak Vám velice rádi vyhovíme a sjednáme si osobní setkání, kde vše probereme a poté  pro Vás daný projekt vyhotovíme za přijatelnou cenu a v co nekratším možném termínu. Svou práci děláme kvalitně, baví nás a nic pro nás není překážkou! Dodržujeme předem domluvené termíny dokončení i odhadovanou cenu.

Neváhejte nás tedy kontaktovat a domluvit si osobní setkání.

Reference realizovaných projektů

  • KOMFORT TAXI s.r.o.
    Partnerský a zákaznický objednávkový systém s kalkulátorem vzdálenosti a ceny. Systém je automatizovaně propojený s telefonickým objednávkovým systémem.
    partner.taxikomfort.cz
  • Top Školky
    Užitečný web pro rodiče, který obsahuje ucelenou databázi zařízení (více jak 5 tisíc) z celé ČR s možnosti vyhledávání dle kritérií. Jednotlivá zařízení je možné hodnotit a komentovat se zkušenostmi či dotazem a u každého jsou uvedeny potřebné kontakty.
    www.topskolky.cz
  • Portfolio Ctirad Sára
    Portfolio fotografických prací fotografa Ctirad Sára
    www.ctiradsara.cz
  • KamJítNaVíno.cz
    Databáze vinařství, vinných sklepů, vinoték...
    www.kamjitnavino.cz
  • KamJítSportovat.cz
    Databáze sportovišť celé České republiky
    www.kamjitsportovat.cz
  • STYLLA composite technology
    Zjednodušený nabídkový katalog produktů STYLLA Spoilers.
    www.stylla.cz
  • ROSI COMPANY s.r.o.
    Nabídkový katalog lázní a hotelů v anglické a arabské jazykové mutaci.
    www.rosi-spa.com
  • O3 lázně
    Online rezervační systém.
    o3-lazne.cz/rezervace/
  • Galerie Tomáš Fišer
    Galerie s administrací kategorií, fotografií, komentářů, informačních stránek a novinek.
    www.tomfis.cz
  • AEROBIC STUDIO OSTRAVA
    Rezervační systém míst ve dvou sálech, vytváření termínů s možností opakování každý týden, správa registrovaných uživatelů, obsáhlá administrace.
    rezervace.aerobicstudioostrava.cz
  • GEOVITA, s.r.o.
    Online rezervační plně automatický systém se zasíláním výzev k platbě, párování plateb z bankovního exportu, automatické zaslání slevového tiketu a daňového dokladu, různé exporty a obsáhlá administrace.
    online.parkovaniruzyne.cz
  • BIKESTUDIO.CZ
    Rezervační systém, organizace kol, vytváření termínů s návazností na kola a možností opakování každý týden, přehled registrovaných, obsáhlá administrace.
    rezervace.bikestudio.cz
  • IMPEXTA 3000, s.r.o.
    Objednávkový systém pro dealery napojen na internetový obchod, redakční systém pro informování dealerů, soubory ke stažení.
    www.impexta.com/dealeri/
  • CA Kubíček, CK PRESSBURG, s.r.o.
    Import zájezdů z XML, velice obsáhlá administrace, affiliate systém, redakční systém.
    www.pobyt.cz
bewooden.cz
BeWooden

Výrobce dřevěných módních doplňků z podhůří Beskyd, ručně vyráběných s láskou ke dřevu

více informací »
hotovky.cz
Hotovky.cz

Hotová sterilizovaná jídla ve skle

více informací »
TopSkolky.cz
TopŠkolky.cz

Užitečný web pro rodiče

více informací »
Partner.taxikomfort.cz
Komfort Logistik s.r.o.

Partnerský objednávkový systém TAXI KOMFORT

více informací »

« zobrazit předchozí

Reklamní a grafické služby

V oblasti grafiky a tvorby webu se pohybujeme již mnoho let. Ke každé zakázce přistupujeme vždy individuálně a s nejvyšší mírou kreativity.

Neustále držíme krok s moderními trendy a standardy. Jsme schopni Vám zpracovat kompletní grafickou identitu firmy počínaje logem a sloganem přes návrhy vizitek, hlavičkových papírů, tiskovin až po inzeráty, billboardy, katalogy či obaly.

  • řešení corporate identity
  • firemní loga
  • firemní tiskoviny
  • vizitky
  • hlavičkové papíry
  • firemní a propagační letáky různých velikostí
  • reklamní předměty (propisky, bloky, flash disky, hrnky, ...)
  • katalogy
  • reklamní bannery/plachtoviny, billboardy
  • samolepky
  • piktogramy
  • grafické manuály
  • vánoční přání
  • svatební oznámení
  • novoročenky
  • polepy automobilů (řezaná reklama, kompletní polepy, ...)
  • a jiné reklamní materiály...

Reference realizací

skleneneprasatkopokladnicka.cz
Skleněné prasátko pokladnička

Originální ručně vyráběné skleněné prasátko z lesního skla jako pokladnička na mince až 50 Kč

více informací »
ilgusto.cz
Il Gusto

Italská restaurace v srdci Prahy

více informací »
almalex.com
ALMALEX

Legal & Business Advisors

více informací »
akomplex.eu
A-KOMPLEX a.s.

Komplexní poradenské služby v oblastech managementu a vzdělávání

více informací »

« zobrazit předchozí

Webhosting PIXHOST

Pro provoz Vaší internetové prezentace potřebujete vlastní doménu a webhosting, který Vám velice rádi zařidíme za zvýhodněnou cenu. Pokud si tedy objednáte webhosting PIXHOST společně s vytvořením internetové prezentace, bude Vás stát webhosting PIXHOST pouhých 1.000,- Kč / rok a k tomu dostanete jednu doménu zdarma!

Parametry webhostingu PIXHOST

Vyhrazený prostor 2 GB
Počet aliasů 2. řádu neomezeno
Počet domén 3. řádu (subdomény) neomezeno
Počet emailových schránek 10 / dohodou
Velikost jedné emailové schránky 50 MB
Dlouhodobá dostupnost 99,99%

Více informací ohledně webhostingu PIXHOST najdete na našich stránkách www.pixhost.cz, kde můžete provést i objednávku zároveň s objednáním vytvoření internetové prezentace.

Co je to doména?

Doména je internetová adresa, na které se zobrazí Vaše internetová prezentace.
Možnosti registrace domén jsou široké a můžete si vybrat naši národní koncovku .CZ nebo koncovky nadnárodní a koncovky jiných států. K webhostingu PIXHOST navíc můžete mít doménu .CZ, .EU, .COM, .NET, .ORG, .INFO nebo .BIZ zdarma!

Co je to webhosting?

Webhosting je pronájem prostoru na webovém serveru, který je nepřetržitě 24/7 připojen k internetu a Vaše prezentace je kdykoliv a odkudkoliv dostupná. S webhostingem PIXHOST získáte veškeré potřebné služby a servis pro provoz Vaší prezentace. Servery jsou neustále pod dohledem a v případě vzniku náhlého problému je tento problém okamžitě řešen s minimálními následky.

Optimalizace internetových stránek

SEO = Search Engine Optimization (optimalizace pro vyhledávače)

Je metoda pro tvorbu webů a jejich upravování tak, aby při vyhledávání v prohlížečich zobrazili na nejvyžších místech. Cílem je nalákáni co nejvíce návštěvníku na Vaše stránky.

Hodnocení stránek vyhledávači

V databázi internetového vyhledávače se pro běžné dotazy najde obrovské množství stránek (např. na dotaz „práce Praha“ najde Google přes tři miliony odpovědí), které zadání dotazu vyhovují. Úkolem vyhledávače je posoudit kvalitu a relevantnost všech těchto stránek a prezentovat je uživateli seřazené od těch nejdůležitějších, nejkvalitnějších.

Přesné metody a algoritmy, podle nichž vyhledávač stránky hodnotí, jsou obvykle přísně střeženým tajemstvím každé firmy. Základní mechanismus je zřejmý - pozice stránky ve výsledcích vyhledávání závisí na tom, do jaké míry podle algoritmu vyhledávacího stroje splňuje očekávání vyhledávajícího uživatele. Na základě obecně známých informací o těchto algoritmech lze odvodit, že pozici stránky ve výsledcích vyhledávání můźe napomoci, pokud na stránku odkazuje hodně dalších stránek, pokud se vyhledávaný výraz na stránce vyskytuje vícekrát, na důležitých místech (např. v titulku) apod.

Metody SEO

Cílem SEO je navrhnout stránku tak, aby byla pro relevantní dotazy hodnocena jako kvalitní a byla zobrazována na nejvhodnějších místech, protože většina uživatelů při hledání věnuje pozornost jen několika prvním odkazům. K tomuto cíli se používá mnoho různých technik, některé považované za správné a etické, jiné považované za nevhodné, neetické.

Kvalitní a unikátní obsah

Stránka by měla mít kvalitní a unikátní obsah, pravidelně (v ideálním případě denně) aktualizovaný. V odborných kruzích se v této souvislosti často používá úsloví Obsah je král. Správné používání doporučených značek (tagů). Pokud bude tvůrce stránky používat na správných místech doporučené sémantické značky jazyka HTML či XHTML (například h1 pro nadpis první úrovně, em pro zdůraznění, strong pro silné zdůraznění), bude takovému textu vyhledávač přikládat větší význam. Jestliže webový tvůrce definuje nadpis pomocí velikosti písma (font size), nezjistí vyhledávací robot důležitost nadpisu.

Používání správného titulku (title)

Jestliže bude tvůrce uvádět v titulku konkrétní popis stránky (namísto obecných výrazů typu Úvodní stránka) či rovnou klíčová slova, získává stránka další významné plus.

Používání description, keywords

Vhodným používáním klíčových slov v meta description získá stránka v hodnocení robota další kladné body. Pokud se klíčová slova dále v obsahu stránky neopakují, nebo je jich moc, ztrácí na prioritě. Meta description je použit u popisu stránky ve výsledcích vyhledávání (SERP), použití vhodného textu může tedy zaujmout potenciálního návštěvníka a zvýšit míru prokliků.

Budování zpětných odkazů

Pokud je na stránku odkazováno z jiných webů, zvyšuje se její hodnocení (v případě Google je to PageRank, v případě Jyxo.cz je to jyxorank). Toho se dříve zneužívalo pro tzv. google bomby, kdy se pomocí velkého množství odkazů s určitými klíčovými slovy dostala na první místo ve výsledcích hledání nesouvisející stránka. Příkladem Google bomby byla klíčová slova ostudné selhání (v angličtině), která na prvních místech zobrazila odkaz na web amerického prezidenta George Bushe. Nyní si Google kontroluje, jestli je na stránkách související téma. Jestliže bude například ze stránky o chovu velryb odkazováno na web o pěstování muškátů, nebude mít odkaz takovou váhu. Kvalitní obsah zvyšuje šanci, že bude na web odkazováno z jiných zdrojů.

Krátká a neměnná URL adresa

Uvedení krátké URL adresy podpoří zájem ostatních uživatelů o odkazování na stránku. Příliš dlouhá a lidem nesrozumitelná URL adresa naopak od odkazování spíše odrazuje. Přítomnost klíčového slova v URL adrese může u některých vyhledávacích strojů zvýšit umístění stránky ve výsledcích hledání těchto slov. Naopak se nedoporučuje používat v URL parametr id. Požadavek na neměnnost adres vyplývá z fungování vyhledávacích strojů i z požadavku na budování zpětných odkazů.  

Náš postup při kompletní SEO optimalizaci

  1. SEO analýza Vašich stránek
  2. optimalizace stránek - validnost dle W3C, upravení xHTML+CSS výstupu, vytvoření sitemap.xml a další
  3. upravení klíčových slov a popisu každé stránky
  4. upravení URL adres
  5. budování zpětných odkazů
  6. reklamní kampaně ve vyhledávačích



Analýza zdrojového kódu

Validnost zdrojového kódu

Hodnocení ve vyhledávačích

Přejít nahoru