PIXMEDIA.CZ » Služby

Služby

Služby

Internetová prezentace

Vytváříme přitažlivé a zároveň profesionální firemní i osobní internetové prezentace dle požadavků klienta.
Před začátkem vytvoření nových www stránek je možnost výběru ze tří variant:

  1. Webová vizitka - jednostránková internetová prezentace. více informací
  2. Statické www stránky - kompletní internetová prezentace bez možnosti editace obsahu při neznalosti HTML jazyka a CSS kaskádových stylů. více informací
  3. Dynamické www stránky - internetová prezentace postavena na publikačním systému PIXCMS, kde po přihlášení do administrace může pověřená osoba i s minimální znalostí PC spravovat veškerý obsah stránek. více informací

Webová vizitka

Je ideální pro všechny, kterým stačí jednoduchá webová stránka se základními informacemi a kontakty a to vše přehledně pouze na jedné stránce. Vhodné i pro prezentaci Vašeho produktu nebo služeb.

Statické www stránky

Jedná se o statickou internetovou prezentaci psanou v HTML jazyce za pomocí CSS kaskádových stylů bez možnosti administrace a další editace stránek bez znalostí programovacího jazyka. Výhodou jsou nižší finanční náklady na vytvoření, ale naopak nevýhodou je vynaložení dalších finančních prostředků při jakékoliv budoucí změně.

Tato prezentace je vhodná pro neobsáhlé www stránky, které není nutné často aktualizovat jako například pro vytvoření párstránkové prezentace se stručným popisem, kontakty a případně i kontaktním formulářem.

Publikační systém PIXCMS

Systém pro správu obsahu (CMS z anglického content management system) je systém zajišťující kompletní správu webového obsahu. Základní členění publikačního systému je na rozhraní uživatelské a administrátorské. Jeho správa administrátorského rozhraní probíhá po zadání platných přihlašovacích údajů a je velice jednoduchá, intuitivní a přitom velmi propracovaná a rozsáhlá. Co vše tento publikační systém obsahuje:

  • jednoduchý online WYSIWYG editor používaný pro psaní a editaci textů, obrázků, tabulek a dalších webových elementů, je podobný programu Microsoft Word a není tak nutná znalost HTML jazyka
  • správa souborů, kde můžete na Váš hosting přes toto rozhraní nahrávat jakékoliv soubory a odkazovat na ně z Vašich stránek či jen zaslat komukoliv odkaz ke stažení, to vše samozřejmě bez nutnosti znalosti a používání FTP klienta
  • propracovaný bannerový systém s možností jednoduché editace bannerů a případnému pronajímání prostoru ve Vaší internetové prezentaci třetím stranám, bannery je možné řadit do různých sekcí, náhodně zobrazovat pouze určitý počet a taky pouze v daném datovém rozmezí nebo na omezený počet zobrazení či kliknutí, lze také využít na odkazování zpřátelených firem se sledováním počtu prokliků apod.
  • správa skupin a uživatelských účtů pro možnost vytvářet nové skupiny a nové uživatelské účty do administrátorského rozhraní s omezením například jen pro určitou část správy internetové prezentace, lze využít i pro zobrazení skrytého obsahu stránek bez možnosti přístupu do administrace

Lze kdykoliv přidávat nové stránky, editovat stávající a samozřejmě i odstraňovat nepotřebné. Stránky lze řadit do mnoha úrovní a tvořit tak i podstránky. Menu se generují automaticky a je možné používat neomezený počet menu (například hlavní menu, menší menu zcela nahoře stránky, boční menu a menu v patičce zcela dole ve Vaší internetové prezentaci). Obsah každé stránky se může skládat z jedné a více sekcí, což znamená, že můžete napsat úvodní text ve WYSIWYG editoru, pod něj vytvořit fotogalerii a také další WYSIWYG editor a nakonec třeba i kontaktní formulář. Počet sekcí stránky je neomezený. Sekce ze kterých se stránky mohou skládat:

  • jednoduchý online WYSIWYG editor používaný pro psaní a editaci textů, obrázků, tabulek a dalších webových elementů, je podobný programu Microsoft Word a není tak nutná znalost HTML jazyka
  • novinky/články neboli taky aktuality - položky jsou řazeny dle nastaveného data a času publikování s možností zveřejnění v budoucnu, obsahující nadpis, krátký a dlouhý popis, možnou vlastní fotogalerií či komentáře návštěvníků, dále je lze třídit i do zvlášt vytvořených skupin/štítků, čímž se tato sekce díky své univerzálnosti stává jednou z nejpoužívanějších, jelikož s její pomoci tak lze na stránkách jednoduše prezentovat produkty, reference, služby a jiné
  • online formulář - jednoduché vytvoření jakéhokoliv formuláře, kde po vyplnění v internetové prezentaci dojde k uložení do administračního rozhraní a následnému odeslání na Vámi nastavenou e-mailovou adresu, možné využití například jako formulář kontaktní, objednávkový a tak podobně
  • fotogalerie - automatické generování fotogalerií z (hromadně) nahrávaných fotografií s automatickým zmenšením, doostřením a vytvořením vždy i malé náhledové fotografie včetně případného ořezu do přesných rozměrů, jednotlivé fotogalerie obsahují název a případně i popis, lze je individuálně řadit a jednu označit jako hlavní
  • kniha odkazů - zde máte možnost uvádět odkazy na ostatní internetové prezentace s krátkým popisem třízené do přehledného seznamu
  • FAQ - pokud je Vaše internetová prezentace zaměřena odborným směrem a může obsahovat neznámé pojmy, tak zde můžete vždy uvést otázku a k ní odpověď co tento pojem znamená nebo ptají-li se Vás zákazníci velice často na stejné otázky, tak zde můžete taky uvést na tyto otázky dané odpovědi
  • mapa stránek - vhodná pro obsáhlé internetové prezentace, kde se na jedné stránce zobrazí kompletní výpis stromové struktury stránek a návštěvník může takto snáz najít potřebné informace
  • mapa stránek pro vyhledávače - automatické generování sitemap.xml, které je pro vyhledávače nutností
  • editor PHP - pouze pro znalé programovacího jazyka PHP

Internetový obchod PIXSHOP

Chcete prodávat na internetu?

  • aktuálně PIXSHOP používá více než stovka spokojených zákazníků
  • možnost zprovoznění do 14 dnů od potvrzení objednávky včetně vytvoření grafického návrhu
  • internetový obchod podporuje multijazyčnost, multiměnovost, online platbybannerový systém, cenové skupiny, redakční systém a mnohé další viz. přehled funkcí

Proč si vybrat právě PIXSHOP

  • vytvoříme originální grafický návrh pro Váš obchod
  • rychlá realizace a zprovoznění
  • mnoho pokročilých funkcí
  • intuitivní a jednoduchá administrace, ale přesto propracovaná a rozsáhlá
  • XML exporty zboží pro zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy a další
  • možnost napojení a automatická aktualizace zboží od Vašeho dodavatale nebo účetního systému se skladem
  • možnost přizpůsobení internetového obchodu přesně Vaším potřebám

Reference realizovaných e-shopů

sportovni-kartace.cz
Sportovní kartáče

Výroba profesionálních kartáčů na všechny druhy sportovišť s umělým povrchem, antukou a přírodní trávou

více informací »
robeko.cz
Autodiagnostika ROBEKO

Prodej diagnostických zařízení a příslušenství pro osobní a nákladní automobily, návěsy, autobusy, pracovní a zemědělské stroje

více informací »
eshop.vemena.cz
Sortiment Boutique GURMÁN

Boutique GURMÁN to jsou delikatesy a lahodné sýry dovážené nejen z Holandska

více informací »
velkoobchod.farmakublak.cz
Farma Kublák

Zemědělská Farma Kublák Fryčovice

více informací »

předchozí

Obecný přehled funkcí (verze 2.2)

  • katalog zboží - řazení do kategorií a podkategorií s možností vytváření parametrů ke zboží a komentářů s autorizací administrátorem
  • statusy zboží - novinky, náš tip, akční zboží (sleva částkou nebo procentem s datem konce platnosti), vyprodáno a nejprodávanější (generováno automaticky z provedených objednávek)
  • podobné zboží - přiřazení k položce zboží další jiné související zboží z internetového obchodu
  • offline ceníky - generování ceníku zboží ve formátu Excel (CSV) a PDF s histroií a počtem stažení
  • vzorník barev - možnost vytvoření vzorníku barev a následné přiřazování jednotlivých vzorů ke zboží
  • multijazyčnost - neomezený počet jazykových mutací
  • multiměnovost - možnost prodeje ve více měnách s nastavením kurzů nebo jejich automatickým načítáním z ČNB
  • vyhledávání - fulltextové vyhledávání zboží v katalogu s možností filtrování dle parametrů
  • aktuality/články -  s možností zasílání e-mailem přihlášeným odběratelům včetně jejich správy
  • ankety - vytváření a správa anketních otázek a odpovědí s možností řazení do různých sekcí a automatickým vyhodnocením výsledků a samozřejmě ověřením pouze jednoho možného hlasu z jednoho počítače/prohlížeče
  • bannerový systém - s nastavením omezení na počet kliknutí, počet zobrazení nebo data zobrazování od-do
  • cenové skupiny - možnost řazení zákazníků do cenových skupin, zákazníkovi se po příhlášení zobrazují dvě ceny - přeškrtnutá původní a nová aktuální - cenové skupiny se nevztahují na akční zboží
  • dodavatelé - neomezené množství dodavatelů (fakturačních údajů) vázaných na jednotlivé měny s nastavením hlavního každé měny pro automatický výběr dle zvolené měny
  • doprava - neomezené množství způsobů dodání zboží s určením vybraných států a měny i s možností nastavení ceny dopravy dle cenové výše aktuálního nákupu a možností jejich třízení do skupin
  • DPH sazby - neomezená správa sazeb DPH zboží a dopravy s nastavením pro každou měnu zvlášť
  • hromadné e-maily - možnost odesílání zákazníkům, cenovým skupinám, odběratelům aktualit a e-maily z objednávek
  • exporty - automatické exporty zboží pro zbozi.cz, heureka.cz, Google nákupy a případně další srovnávače cen, možnost exportování e-mailových kontaktů a také exporty objednávek a zboží pro účetní systém POHODA
  • kniha návštěv - příspěvky návštěvníků s autorizací zveřejnění administrátorem a možností odpovědět na daný příspěvek s automatickým zasláním odpovědi na e-mail tázajícího
  • micropages - možnost správy vytvořených microstránek na podporu internetového obchodu nebo specializované stránky přímo v administraci eshopu
  • nastavení - velice rozsáhlé nastavení eshopu (základní měna a rabat, zobrazování cen, košíku, skladové dostupnosti, hodnocení zboží či slevových kupónů, nastavení vodotisku obrázků, zobrazení obsahu hlavní stránky, zobrazování katalogu, stránkování, objednávek a statusů objednávek, nastavení rychlých kontaktů, sociálních sítí, SMTP autorizace a mnoho dalšího)
  • objednávky - přehledná a rozsáhlá správa se statusy průběhu zpracování, poznámky zákazníkovi, podacího čísla balíku (s automatickým generováním URL adresy pro online sledování a připojením do e-mailu zákazníkovi), možností přidání/odebrání zboží z objednávky, manuální úprava cen zboží a dopravy a mnohé další
  • košíky zákazníků - přehled zboží vloženého do košíků zákazníků, které dosud nebylo objednáno včetně automatického uložení/obnovení košíku zákazníka po dobu 30 dní od poslední aktivity
  • partneři - možnost přidávat partnery eshopu s logem a odkazem na jejich prezentace
  • prodejci - možnost vytvoření struktury prodejců se zobrazením kdo je právě online včetně kontaktů
  • redakční systém - neomezené množství menu včetně neomezeného počtu vytvářených stránek eshopu
  • šablonovací systém - možnost vytvoření různých grafických zobrazení pro jednotlivé kategorie v katalogu například dle druhu sortimentu
  • tiskové sestavy - tisk dodacích listů a faktur k objednávkám s podporou QR plateb
  • sklad - možnost exportu zboží do Excelu (CSV) a následného importu s aktualizací skladové dostupnosti a cen
  • slevové kupóny - možnost vytvoření i automatického vygenerování slevových kupónů časově (ne)omezené, (ne)omezeného počtu použití, volbou minimální výše nákupu a zadání slevy částkou či procentem z nákupu
  • statistiky - možnost souhrného výpočtu provedených objednávek za vybrané období
  • zákazníci - přehled a správa s editací profilu, soukromou poznámkou, nastavení práv v eshopu, statistika počtu objednávek s uvedením celkové hodnoty a dalších možností
  • přehled činností - každý úkon v administraci je zaznamenáván po nastavenou dobu a v případě problému lze dohledat, který z uživatelů daný problém zapříčinil
  • sociální sítě - propojení se sociálními sítěmi Facebook, Twitter a Pinterest
  • online platby - možnost napojení na platební brány GoPay, PayU, GPwebpay, QuickPay, PayPal a mnohé další

Projekty „na míru“

V případě, že máte nápad na vyhotovení jakéhokoliv projektu, portálu či interního systému, tak Vám velice rádi vyhovíme a sjednáme si osobní setkání, kde vše probereme a poté  pro Vás daný projekt vyhotovíme za přijatelnou cenu a v co nejkratším možném termínu. Svou práci děláme kvalitně, baví nás a nic pro nás není překážkou nýbrž výzvou! Dodržujeme předem domluvené termíny dokončení i odhadovanou cenu.

Neváhejte nás tedy kontaktovat a domluvit si osobní setkání.

Reference realizovaných projektů

  • KOMFORT TAXI s.r.o.
    Partnerský a zákaznický objednávkový systém s kalkulátorem vzdálenosti a ceny. Systém je automatizovaně propojený s telefonickým objednávkovým systémem.
    partner.taxikomfort.cz
  • Top Školky
    Užitečný web pro rodiče, který obsahuje ucelenou databázi zařízení (více jak 5 tisíc) z celé ČR s možnosti vyhledávání dle kritérií. Jednotlivá zařízení je možné hodnotit a komentovat se zkušenostmi či dotazem a u každého jsou uvedeny potřebné kontakty.
    www.topskolky.cz
  • Portfolio Ctirad Sára
    Portfolio fotografických prací fotografa Ctirad Sára
    www.ctiradsara.cz
  • KamJítNaVíno.cz
    Databáze vinařství, vinných sklepů, vinoték...
    www.kamjitnavino.cz
  • KamJítSportovat.cz
    Databáze sportovišť celé České republiky
    www.kamjitsportovat.cz
  • STYLLA composite technology
    Zjednodušený nabídkový katalog produktů STYLLA Spoilers.
    www.stylla.cz
  • ROSI COMPANY s.r.o.
    Nabídkový katalog lázní a hotelů v anglické a arabské jazykové mutaci.
    www.rosi-spa.com
  • O3 lázně
    Online rezervační systém.
    o3-lazne.cz/rezervace/
  • Galerie Tomáš Fišer
    Galerie s administrací kategorií, fotografií, komentářů, informačních stránek a novinek.
    www.tomfis.cz
  • AEROBIC STUDIO OSTRAVA
    Rezervační systém míst ve dvou sálech, vytváření termínů s možností opakování každý týden, správa registrovaných uživatelů, obsáhlá administrace.
    rezervace.aerobicstudioostrava.cz
  • GEOVITA, s.r.o.
    Online rezervační plně automatický systém se zasíláním výzev k platbě, párování plateb z bankovního exportu, automatické zaslání slevového tiketu a daňového dokladu, různé exporty a obsáhlá administrace.
    online.parkovaniruzyne.cz
  • BIKESTUDIO.CZ
    Rezervační systém, organizace kol, vytváření termínů s návazností na kola a možností opakování každý týden, přehled registrovaných, obsáhlá administrace.
    rezervace.bikestudio.cz
  • IMPEXTA 3000, s.r.o.
    Objednávkový systém pro dealery napojen na internetový obchod, redakční systém pro informování dealerů, soubory ke stažení.
    www.impexta.com/dealeri/
  • CA Kubíček, CK PRESSBURG, s.r.o.
    Import zájezdů z XML, velice obsáhlá administrace, affiliate systém, redakční systém.
    www.pobyt.cz
btcompany.cz
Bills Trading Company s.r.o.

Člen české investiční skupiny New Enter Group, zaměření na strategické investice a obchodování s veterány prémiových značek

více informací »
protechmotion.cz/prodej-referencnich-vozu/
PROTECHMOTION s.r.o.

Prodej referenčních vozů se zárukou

více informací »
eshop.vemena.cz
Sortiment Boutique GURMÁN

Boutique GURMÁN to jsou delikatesy a lahodné sýry dovážené nejen z Holandska

více informací »
bewooden.pixmedia.cz
BeWooden

Výrobce dřevěných módních doplňků z podhůří Beskyd, ručně vyráběných s láskou ke dřevu

více informací »

předchozí

Reklamní a grafické služby

V oblasti grafiky a tvorby webu se pohybujeme již mnoho let. Ke každé zakázce přistupujeme vždy individuálně a s nejvyšší mírou kreativity.

Neustále držíme krok s moderními trendy a standardy. Jsme schopni Vám zpracovat kompletní grafickou identitu firmy počínaje logem a sloganem přes návrhy vizitek, hlavičkových papírů, tiskovin až po inzeráty, billboardy, katalogy či obaly.

  • řešení corporate identity
  • firemní loga
  • firemní tiskoviny
  • vizitky
  • hlavičkové papíry
  • firemní a propagační letáky různých velikostí
  • reklamní předměty (propisky, bloky, flash disky, hrnky, ...)
  • katalogy
  • reklamní bannery/plachtoviny, billboardy
  • samolepky
  • piktogramy
  • grafické manuály
  • vánoční přání
  • svatební oznámení
  • novoročenky
  • polepy automobilů (řezaná reklama, kompletní polepy, ...)
  • a jiné reklamní materiály...

Reference realizací

btcompany.cz
Bills Trading Company s.r.o.

Člen české investiční skupiny New Enter Group, zaměření na strategické investice a obchodování s veterány prémiových značek

více informací »
vvvlegal.com
VVV Legal, advokátní kancelář

Právní služby a poradenství zaměřená zejména na obchod, mezinárodní obchod a vzniklé spory

více informací »
sportovni-kartace.cz
Sportovní kartáče

Výroba profesionálních kartáčů na všechny druhy sportovišť s umělým povrchem, antukou a přírodní trávou

více informací »
msreko.cz
MS REKO s.r.o.

Kompletní přestavby a rekonstrukce bytů, rodinných domů, bytových jader a koupelen na míru od vizualizace po realizaci

více informací »

předchozí

Webhosting PIXHOST

Pro provoz Vaší internetové prezentace potřebujete vlastní doménu a webhosting, který Vám velice rádi zařidíme za zvýhodněnou cenu. Pokud si tedy objednáte webhosting PIXHOST společně s vytvořením internetové prezentace, bude Vás stát webhosting PIXHOST pouhých 1.500,- Kč / rok a k tomu dostanete jednu doménu zdarma!

Parametry webhostingu PIXHOST

Vyhrazený prostor 2 GB
Počet aliasů 2. řádu neomezeno
Počet domén 3. řádu (subdomény) neomezeno
Počet e-mailových schránek 10 / dohodou
Maximální velikost jedné e-mailové schránky 500 MB
Dlouhodobá dostupnost 100%

Více informací ohledně webhostingu PIXHOST najdete na našich stránkách www.pixhost.cz, kde můžete provést i objednávku zároveň s objednáním vytvoření internetové prezentace.

Co je to doména?

Doména je internetová adresa, na které se zobrazí Vaše internetová prezentace.
Možnosti registrace domén jsou široké a můžete si vybrat naši národní koncovku .CZ nebo koncovky nadnárodní a koncovky jiných států. K webhostingu PIXHOST navíc můžete mít doménu .CZ nebo .EU zdarma!

Co je to webhosting?

Webhosting je pronájem prostoru na webovém serveru, který je nepřetržitě 24/7 připojen k internetu a Vaše prezentace je kdykoliv a odkudkoliv dostupná. S webhostingem PIXHOST získáte veškeré potřebné služby a servis pro provoz Vaší prezentace. Servery jsou neustále pod dohledem a v případě vzniku náhlého problému je tento problém okamžitě řešen s minimálními následky.

Optimalizace internetových stránek

SEO = Search Engine Optimization (optimalizace pro vyhledávače)

Je metoda pro tvorbu webů a jejich upravování tak, aby při vyhledávání v prohlížečich zobrazili na nejvyžších místech. Cílem je nalákáni co nejvíce návštěvníku na Vaše stránky.

Hodnocení stránek vyhledávači

V databázi internetového vyhledávače se pro běžné dotazy najde obrovské množství stránek (např. na dotaz „práce Praha“ najde Google přes tři miliony odpovědí), které zadání dotazu vyhovují. Úkolem vyhledávače je posoudit kvalitu a relevantnost všech těchto stránek a prezentovat je uživateli seřazené od těch nejdůležitějších, nejkvalitnějších.

Přesné metody a algoritmy, podle nichž vyhledávač stránky hodnotí, jsou obvykle přísně střeženým tajemstvím každé firmy. Základní mechanismus je zřejmý - pozice stránky ve výsledcích vyhledávání závisí na tom, do jaké míry podle algoritmu vyhledávacího stroje splňuje očekávání vyhledávajícího uživatele. Na základě obecně známých informací o těchto algoritmech lze odvodit, že pozici stránky ve výsledcích vyhledávání můźe napomoci, pokud na stránku odkazuje hodně dalších stránek, pokud se vyhledávaný výraz na stránce vyskytuje vícekrát, na důležitých místech (např. v titulku) apod.

Metody SEO

Cílem SEO je navrhnout stránku tak, aby byla pro relevantní dotazy hodnocena jako kvalitní a byla zobrazována na nejvhodnějších místech, protože většina uživatelů při hledání věnuje pozornost jen několika prvním odkazům. K tomuto cíli se používá mnoho různých technik, některé považované za správné a etické, jiné považované za nevhodné, neetické.

Kvalitní a unikátní obsah

Stránka by měla mít kvalitní a unikátní obsah, pravidelně (v ideálním případě denně) aktualizovaný. V odborných kruzích se v této souvislosti často používá úsloví Obsah je král. Správné používání doporučených značek (tagů). Pokud bude tvůrce stránky používat na správných místech doporučené sémantické značky jazyka HTML či XHTML (například h1 pro nadpis první úrovně, em pro zdůraznění, strong pro silné zdůraznění), bude takovému textu vyhledávač přikládat větší význam. Jestliže webový tvůrce definuje nadpis pomocí velikosti písma (font size), nezjistí vyhledávací robot důležitost nadpisu.

Používání správného titulku (title)

Jestliže bude tvůrce uvádět v titulku konkrétní popis stránky (namísto obecných výrazů typu Úvodní stránka) či rovnou klíčová slova, získává stránka další významné plus.

Používání description, keywords

Vhodným používáním klíčových slov v meta description získá stránka v hodnocení robota další kladné body. Pokud se klíčová slova dále v obsahu stránky neopakují, nebo je jich moc, ztrácí na prioritě. Meta description je použit u popisu stránky ve výsledcích vyhledávání (SERP), použití vhodného textu může tedy zaujmout potenciálního návštěvníka a zvýšit míru prokliků.

Budování zpětných odkazů

Pokud je na stránku odkazováno z jiných webů, zvyšuje se její hodnocení (v případě Google je to PageRank, v případě Jyxo.cz je to jyxorank). Toho se dříve zneužívalo pro tzv. google bomby, kdy se pomocí velkého množství odkazů s určitými klíčovými slovy dostala na první místo ve výsledcích hledání nesouvisející stránka. Příkladem Google bomby byla klíčová slova ostudné selhání (v angličtině), která na prvních místech zobrazila odkaz na web amerického prezidenta George Bushe. Nyní si Google kontroluje, jestli je na stránkách související téma. Jestliže bude například ze stránky o chovu velryb odkazováno na web o pěstování muškátů, nebude mít odkaz takovou váhu. Kvalitní obsah zvyšuje šanci, že bude na web odkazováno z jiných zdrojů.

Krátká a neměnná URL adresa

Uvedení krátké URL adresy podpoří zájem ostatních uživatelů o odkazování na stránku. Příliš dlouhá a lidem nesrozumitelná URL adresa naopak od odkazování spíše odrazuje. Přítomnost klíčového slova v URL adrese může u některých vyhledávacích strojů zvýšit umístění stránky ve výsledcích hledání těchto slov. Naopak se nedoporučuje používat v URL parametr id. Požadavek na neměnnost adres vyplývá z fungování vyhledávacích strojů i z požadavku na budování zpětných odkazů.  

Náš postup při kompletní SEO optimalizaci

  1. SEO analýza Vašich stránek
  2. optimalizace stránek - validnost dle W3C, upravení HTML+CSS výstupu, vytvoření sitemap.xml a další
  3. upravení klíčových slov a popisu každé stránky
  4. upravení URL adres
  5. budování zpětných odkazů
  6. reklamní kampaně ve vyhledávačích


Analýza zdrojového kódu

Validnost zdrojového kódu